Helt död tjeyyy

 
Onsdag idag, första skoldagen, jisses om de var tufft att gå upp imorse önskade att jag var hemma och bakismyste med markus o hundarna istället. Idag fyller jonkab år grattis ponkeskonk synd att ja inte kunde va med o fira honom igår men ickenicke ja flög ner till sthlm i ett plan fyllt med skrikande småbarn. Malmöaviation bjöd på scones o de va gott så de gjorde att resan var bra ändå. Sjukt segt innan när ja va påväg till flygplatsen fick ja sms om att flyget var försenat typ 2 timmar så var bara o åka hem o vända, Men det var igår de. 
 
Idag har jag vart i skolan o de va jobbigt o gå upp vid 06 imorse, gick igenom schema o papper osv på förmiddagen, sa hej till dom nya ettorna o sen så hade vi egen hårvård, nellie fixade mitt hår o gjorde de lite mörkare fast ändå typ ombrekänsla på de, jag är nöjd iaf. Nu har ja precis ätit kvällsmat och tänkte lägga mig i ett bad och sen ska jag nog sova, är så jäääklans trött. Tidig morgon imorn också, egen hårvård på morgonen så ska fixa nellies hår och sen så ska vi ha gesällförberedelse på eftermiddagen, de kommer nog bli asbra, vi börjar med en lättare vecka denna vecka men  redan nästa vecka drar det igång på riktigt.
 
 
 

Kommentera här: