Födelsedag!





Idag fyller jag år! 21bast, känner mig inte äldre men alltid kul att fylla år! Mamma och Markus hade planerat och väcka mig med frukost på sängen men jag vaknade vid 7 och väckte dom istället så åt vi frukost tillsammans och det var jättemysigt! Sen på kvällen gick vi till invito och åt mat och sen gick vi till olearys och tog varsin drink/öl! Så himla bra dag!
 
På första bilden är presenterna från Markus! Biobiljetter, två tröjor, nattlinne och en kofta och byxor, sen ett armband men får ingen bra bild på armbandet! 
Fick även ett halsband av Angelica som jag inte heller har bild på!
 
Sen på andra bilden är det jag fick av mamma, Håkan o Anna! Och jag fick en lexington duk och handdukar till köket! Fick även en eltandborste och massa allergimedicin, mycket mer än på bilden haha! Och en postlåda som ja ska lägga obetalda räkningar i!
Fick även hunterstövlar som jag önskat mig så länge! 
 
Sen så har jag köpt till mig själv som ni ser på bild 3, tre tröjor, en topp, mysdress, en kofta och ny ögonbrynsskugga! 
 
Sen fick jag nya bestick av mormor o morfar och pengar av farfar! Sen så köpte vi frukostskålar och vinglas! Men det har jag ingen bild på!
 
Så himla glad och tacksam för presenterna för det var verkligen saker jag behövde och ville ha! Så tack mina fina vän, pojkvän och familj!❤️
 
 

Kommentera här: