Trix o fix

Idag har jag haft fullt upp och jag är fortfarande inte klar.
 
Jag har rensat min garderob frivilligt för första gången på kanske ah någonsin. Så nu är jag en hel byrå fattigare på kläder som ska skänkas iväg till folk som kanske använder kläderna istället för att dom bara ska ligga i lådor. Så nu ska jag bara hitta ett ställe man kan lämna på.
 
Sen så håller jag på och tvättar och jag har plockat ner julen så Markus slipper göra det själv när jag åkt till Stockholm. 
 
Men som sagt jag har massvis kvar.. Jag ska;
-klippa klor och bada molly
-packa sista väskan till Stockholm
-plocka undan det som ska vara kvar så Markus inte behöver ha de stökigt med mina saker
-städa överlag 
-hämta ut p-piller för ett år
-gå på systemet
-hitta en nyårsoutfit
 
Dom två sista är väl inte måsten egentligen men det ska göras, jag jobbar ju mitt sista pass imorgon sen så är det nyår och sen så poff är dagarna slut och jag åker. Tiden har verkligen gått sjukt fort nu.
 


Kommentera här: