Rock me.

Torsdag, hänt idag då, jooo ja har varit på praktiken, galet lugn dag idag faktiskt så har mest varit inne o städat på lagret, sen har ja sprungit lite ärenden på banken osv. Käkade lunch på bellas med Evelina idag också, världens goaste pasta carbonara har dom nog. Sen så senare tog vi sällskap hemåt när vi båda slutat för dagen, kom hem, fick fotmassage av syster, käkade och sen så tokslocknade jag i sängen, väcktes sen två timmar senare av syrran i telefonen som ville bli mött på stan, hopp ba klä på sig o ut. Sen då, jo väl hemma igen tog ja en macka och nu så ligger ja i sängen o pratar lite med markus, fy tusan va ja saknar honom men nu ere inte långt kvar till han kommer hit, yey. Jaja, fredag imorgon, får se om ja drar ut eller inte, har inte hunnit prata med mamsen än så får se när hon är hemma. Pommes vad trött jag är just nu. Ja vet en sak som står högst upp på min önskelista just nu iaf, Dr.Martens, fyyyy tusan va sköna dom är, lånade syrrans idag även fast hon har 3storlekar större än mig men de fixade jag med raggsockor! Hahah. Åh ah nej, nu ska ja lyssna lite på musik o sen så ska jag väl sova för natten, upp 06 för ut med hundarna imorgon. Woho kötta. 
Bjuder på 3 gamla bilder från i somras bara för att jag saknar värmen och att få leka med charlie.
 
1 Anonym:

skriven

Mys !!! Saknar er alla när jag är borta!

Kommentera här: