fårevah evah evah

 

om du tror att du blir av med mig så har du problem.

I WILL BE BEHIND YOU FÅREVAH EVAH EVAH AND EVAH.

juste,

bara såru vet lilla flicka, för även om du e uppe i dalalandet och jag i gnällbältet så e du min soulmate♥
och jag kommer inte inte inte låta dig falla, inte ensam iaf.
maybe är jag typ inte bäst, elr jo heh (a' men du gillar mig ändå även fast jag e sepäh,
för du e mitt sepäh och jag är din sepäh. juste ägd mig kommeru inte ifrån mohaha
galna e vi, men galna ska man vara.

 

oavsett om vi kör på lugn hemmakväll elr rus över tegnerlunden, ja hand i hand går vi.
och nej jag är inte lebb, som tove sa ni är koompisar, jag & felicia i kör ; nej soulmates!
OCH JA FRÖKEN SÅÄRE!



även fast det inte ens gått 1 år sen vi träffades för första gången så känns de som om många fler, känns som om vi kommer bli dom är räsertanterna med rosa rullatorer som springer runt och härjar när vi e 80 för att sedan dö när vi e 100. uj va hemskt det lät hah, men så många år kommer vi känna varandra och många fler, fattadevaokej?

 

vem kommer på mitt i natten att man ska krypa in i samma tröja? bara för att lixom.. och vem kommer på mitt i natten och sitta och göra cp-videos som inte ens går att visa för nån annan för att dom e så störda? bara för att lixom. jo vi 2, så galet typiskt oss.

 

godis, cola, stekhett rum, barbie kvittrandes till reggae med fönster öppet mot nattens mörka himmel.
det vill jag uppleva med dig igen,
galna partyn med maliboue cola och timmar framför spegeln därinnan,
sova länge på jobbiga dagar för att sedan dega resten utav kvällen,
jaharru så skare va!

 

näj nu så blire mkt kärlek, oj så jag e duktig
dog av skratt efter vårat samtal nyss,
"pratar massor"
tyst
tyst
F: ska vi prata msn ist?
jag: haha okeido
F: hörs imon natt!
Jag: yeye pöss :d

 

men nu så ska jag inte skriva mer om våra underbara stunder,
för jag vill inte att lilla flis ska gråta sig till sömns inatt av saknad av mitt underbara sällskap,
men du ska veta bestis, AJ LÖV JO <3

1 Felicia:

skriven

finner inga ord. <3

Kommentera här: