Felicia gästbloggar!

Hej allihopa! Felicia här, Emmas m8 ;)
Idag efter skolan drog Emma, jag & Ardita till Maireberg och shoppade lite, dock hade stackars Emma inga pengar, buhuu ;( Men jag köpte lite fina saker och Ardita köpte en klänning!
Haha helt sjukt, när vi stod och väntade på bussen mot Marieberg så var det en mongolidisk utlänning vid hållplatsen som stod och höll på och fjantade sej och skrämde oss lite faktiskt. Han kom springande mot oss och lät som en anka och stog och gjorde fula grimager och sprang runt. När bussen kom så lekte han konduktör och sa "alla som ska med buss 11 var vänliga stig på!" och så stod han och slog upp foten i rumpan på sej själv, en riktigt knäppis. Gud va vi skrattade och hade kul. En gång lurade han mej och sa "där kommer 31:an!" och vi skulle ju med den så jag kollade bort och tänkte "äntligen" samtidigt som han gjorde "fingret-mot-huvudet" ni vet när man menar att nån är dum i huvudet eller knäpp typ. Haha fan va folk garvade åt mej!

Nä nu ska jag fixa mat till oss, Emma ska sova här inatt :)
Missa inte min blogg! Life of Felicia

1 ardita:

skriven

ahahahah! (Y)

Kommentera här: