Serietips - Gossip girl

 
Gossip Girl
 
Handlar om
-Seriens berättarröst utgörs av den allvetande bloggerskan "Gossip Girl" och kretsar kring privilegierade ungdomar på Manhattans upper east side i New York. Gossip girl är en bloggare som avslöjar stora hemligheter på Manhattans skandalösa liv. Serien utspelar sig på upper East side men även en stor del i Brooklyn.
 
Min åsikt om serien
-Vad jag älskade med denna serie vad kläderna, alltså jag satt typ och dregglade över "Serena" och "Blair"s kläder. Serien i övrigt är bra, vet att jag vart lite uttråkad under någon säsong då det kändes som om det var mycket samma sak som hände, men i överlag så tycker jag om serien och jag skulle absolut kunna kolla på den igen. Vore även skoj att läsa böckerna som serien är gjord ifrån. 

Kommentera här: