2015



2015.
Vilket år det har varit. 
Jag lämnade Umeå för min drömutbildning i Stockholm, träffade världens bästa människor, lärde mig massvis, pendlade Umeå-Stockholm, jobbade på Umeås kanske härligaste salong och lärde mig jättemycket. Jag jobbade på klubb Göta i Stockholm, jag hängde på grönan.
Jag köpte Nellie. Jag var på brännbollsyran.
Jag var överlycklig och jag var superledsen. Jag flyttade från Umeå.  Jag blev stockholmare på heltid, träffade nya härliga människor. Jag gjorde delprov och jag hade många fina utgångar med klassisarna. 
Jag fick jobb i Örebro och jag flyttade hem till Lindesberg. 
Säkert missat en hel del med saker som hänt under året men jag tror dessa är väl de som verkligen fastnat på minnet.

Till 2016 hoppas jag på att jag ska lära mig ännu mer och få ännu mer härliga minnen.

Kommentera här: