You must be strong

 
ÄNTLIGEN! 
Äntligen är jag klar med alla uppgifter som ska vara inlämnade imorgon egentligen, men eftersom jag jobbar 10-19 så kommer jag inte ha möjlighet till att varken göra eller lämna in uppgifterna imorgon, så det fick bli ikväll. 
Ett himla slit men nu är jag äntligen klar och kan slappna av till en barnfilm eller om jag ska läsa lite ur mina fina böcker jag köpt innan det är dags att sova. 
Måste lägga mig ganska skaplig tid ikväll eftersom jag jobbar så långt pass, så jag orkar, så himla skönt med dagspass varför? Jo för då kan jag ta bussen både dit och hem och slippa åka taxi som jag gör varje natt jag jobbar. Ja det låter lyxigt men det är dyrt. Men jag får inte gå själv hem mitt i natten och det går inga bussar och det är inte alltid man slutar samtidigt som någon annan så vad ska man göra.
Förhoppningsvis får jag min rast ganska lagom tid imorn så jag hinner åka hem o gå ut med molly eftersom Markus jobbar ungefär samma tider som mig så hon kommer vara ensam hela dagen, pluttan. Men det kommer nog gå bra. 
Nej nu ska jag njuta av ledigheten för en liten stund o störa min fina pojke som spelar nba med pussar.
 

Kommentera här: