kör lite frågor!

Dag 01 - 10 fakta om mig + en gammal bild på dig själv
Dag 02 – Typ av killar jag faller för
Dag 03 – En person som är snygg
Dag 04 – En bild från i somras
Dag 05 – Mitt hår
Dag 06 – En partybild på dig
Dag 07 – En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
Dag 08 – En bild på mig själv tagen av någon annan
Dag 09 – Min senaste kyss
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – En vana som jag önskar att jag inte hade
Dag 12 – Fem webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 13 – Mitt stjärntecken och hur bra det passar mig
Dag 14 – Svar på frågar jag ofta får
Dag 15 – Låt jag lyssnar på när jag är ledsen, glad, peppad, kär
Dag 16 – Mina ögon
Dag 17 – En bild som är från när jag var liten
Dag 18 – Mina Smeknamn
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Fem bilder från ett minne 2011
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Innehållet i min väska
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Kommentera här: