list.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag tog tag i lite saker, gick på möten, gråtit galet mkt över min voffsa,

2. Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte ens vad jag hade för några så antagligen inte!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej och tack kära nån för det!

4. Dog någon som stod dig nära?
Min hund!

5.Vilka länder besökte du?
Danmark,

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
fler dejter med mina kära vänner & fler pussar av anton

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
när vovvan dog!

8. Vad var din största framgång 2010?
jag lyckades

9. Största misstaget?
gav nästan upp för lätt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
skrubbsår härodär, just nu i skrivandes stund tar sista penicillintabletten imorn!

11. Bästa köpet?
dekoration till mitt rum

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter och godis/cola.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag fick ett nytt objektiv & veta att vi drar till thailand i mars 2011

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
mikrofonkåt, gubben i lådan, från o med du, last resort, 9 crimes.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
har nog varit ett 50% 50% detta år faktiskt

16. Vad önskar du att du gjort mer?

låtit bli att vara för feg för att våga

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ignorerat saker som gjort mig ledsen/arg/sur/elr glad.

18. Hur tillbringade du julen?
I sthlm med mor/farföräldrar och mamma +familj

19. Blev du kär i år?
Nja, men hade ett litet brejk med anton som lyckligtvis slutade bra !

20. Favoritprogram på TV?
TBBT, the vampire diaries, Gossip Girl.

21. Bästa boken du läste i år?

Harry Potter

22. Största musikaliska upptäckten?
pendulum, in flames, raised fist.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

pengar?

25. Något du önskade dig men inte fick?

en iphone!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

kommer inte ihåg fikade typ?

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag vetat vad som kunnat hända så hade jag kunnat fixa det istället.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
jag bryr mig inte samtidigt som jag bryr mig på tok för mkt så det blir kaos istället.

29. Vad fick dig att må bra?

Solen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
?

31. Vem saknade du?

Min vovve! :(

32. De bästa nya människorna du träffade?
issa?

Kommentera här: