vill man bli fin, får man lida pin...

och till rubriken så säger jag bara JA! det gör så jävla ont o bleka utväxten.. svider, kliar & har sig :(..
USCHA

Idag: kom hem från filefis vid halv 12 kanske med min pojkiss, vi köpte pizza & chips som vi åt sen när vi kom hem :d sen så hade ja möte, sen så va ja med bbe, gick med han hem, va hos axel en stund, drog hem & nu bleker jag håret, ska snart hoppa in i duschen för ja klarar inte av mer.. har snart suttit i 25 min o de e rekordtid för mig.. brukar sitta i en kvart högst sen rusar ja till duschen o tar ur skiten.. xd

IGÅR : så gjorde jag ett spontanbesök hemma hos min lilla filefis som ja visste va själv hemma & hade allmänt tråkigt, så jag kom vid halv1 tiden kanske och muntrade upp stämningen, när ja fått liv i henne så drog vi ut på julmarknad, sen köpte jag blekmedel & sen köpte fisen latte till oss båda <3
sen gick vi för att möta upp anton vid station, och därefter gick vi till ica handlade mat & gick sedan hem till fis,
vi käkade osv sen fick vi besök av momme & hanni ( rocko? ) haha jaja de va trevligt, :)
sen hjälpte jag henne o diska allt + bädda rent i sin säng :)..
jag och felicia klämde i oss en hel plåt med hembakad pizza ungefär vid 11 på kvällen, deni ;)
sen så sov vi så gott i hennes säng, ( jag & anton då hon vägrade låta oss sova på soffan igen, )

usch och fy nu ska jag rusa till duschen, vi HÖRS! :D

Kommentera här: